Iranian Agriculture News Agency

کشف روغن و ماکارونی احتکار شده در ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از کشف بیش از هفت تن انواع روغن خوراکی(مایع و جامد) و حدود دو تن ماکارونی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

کشف روغن و ماکارونی احتکار شده در ارسنجان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، غلام عباس زارعی فر تصریح کرد: در مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی و کالاهای معیشتی خانوار و کنترل کیفیت و بهداشت مواد غذایی، پنج فروشگاه مواد غذایی متخلف شناسایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گفته وی؛ مانور مذکور در قالب رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و بسیج اصناف و اماکن برگزار گردید.

زارعی فر؛ با تاکید بر اقدام جدی و قانونی با برهم زنندگان نظم عمومی و مفسدین اقتصادی، ابراز کرد: بازدیدهای مداوم موجب ناامن شدن فضا برای محتکران کالاهای اساسی خوراکی و ارزاق عمومی شده است و برخی کسبه به صورت خودجوش نسبت به پر نمودن قفسه های مواد غذایی و توزیع آن بین مردم اقدام کردند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه کالاهای اساسی به مقدار کافی در  بازار موجود است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن 43522510 به این مدیریت اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید