Iranian Agriculture News Agency

آمادگی مراکز خرید گندم در کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از آمادگی کامل مراکز خرید بخش دولتی برای تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان خبر داد.

آمادگی مراکز خرید گندم در کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی گفت: خرید تضمینی گندم در شهرستان کازرون توسط پنج مرکز خرید تعاون روستایی و سیلوی مرکزی، بر اساس آمار سامانه پهنه بندی انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قیمت مصوب پایه برای هر کیلوگرم گندم  معمولی 10 هزار و 500  تومان و برای گندم دوروم 10 هزار و 920 تومان توجه به میزان اُفت مفید و غیرمفید خواهد بود، تصریح کرد: پیش بینی  می شود علی رغم خشکسالی حاکم در سال زراعی جاری، 35هزار تن گندم در شهرستان کازرون برداشت شود.

رشیدی ابراز کرد: افزودن مبلغ 10 هزار ریال جایزه به ازای هر کیلوگرم تحویل محموله گندم کشاورزان به دولت یکی از نقاط قوت فصل برداشت و خرید تضمینی گندم در سال جاری است.

به گفته وی؛ واریز به‌ موقع مبلغ خرید تضمینی گندم یکی از دغدغه‌های کشاورزان به‌حساب می‌آید و انتظار می‌رود پیگیری‌های لازم برای پرداخت به ‌موقع و در حداقل زمان انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصول گندم مانند استاندارد سازی باسکول‌ها، ضدعفونی مراکز، اخذ کد و صدور ابلاغ‌های لازم اندیشیده شده و هیچ مانعی در خرید تضمینی این محصول وجود ندارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید