Iranian Agriculture News Agency

صبوری پور خبر داد:

تخصیص سوخت به کمباین فاقد پلاک تا پایان 1401

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به مصوبه ستاد سوخت کشور مبنی بر عدم تخصیص سوخت به کمباین ها و تراکتور های فاقد پلاک گفت: با پیگیری های صورت گرفته در سطح استان و کشور این امکان فراهم شد صرفا تا پایان سال ۱۴۰۱ بتوانند نسبت به دریافت سوخت اقدام کنند.

تخصیص سوخت به کمباین فاقد پلاک تا پایان 1401

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، جعفر صبوری پور با بیان اینکه آن دسته از کمباین های فاقد پلاک که تاکنون اقدام به پلاک گذاری نکرده و یا تاکنون پلاک خود را از پلیس راهور تحویل نگرفته اند مشمول این مساعدت هستند، تصریح کرد: این آخرین فرصت برای پلاک‌گذاری کمباین های فاقد پلاک است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مالکان دستگاه های مذکور باید هر چه سریعتر نسبت به پلاک‌گذاری دستگاه های خود اقدام کنند، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد سوخت کشور سهمیه سوخت تراکتور های فاقد پلاک نیز از ابتدای سال ۱۴۰۱ ماهیانه 20 درصد کاهش خواهد یافت.

صبوری پور یادآور شد مدیریت های جهاد کشاورزی در شهرستان های مختلف استان فارس با همکاری پلیس راهور و اتحادیه های کمباین داران و تراکتور داران آماده انجام فرآیند پلاک گذاری آن دسته ادواتی که تا کنون شماره گذاری نشده اند، هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید