Iranian Agriculture News Agency

موسسه علمی کاربردی نظام مهندسی کشاورزی فارس راه اندازی می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس با بیان اینکه راه اندازی موسسه علمی کاربردی توسط این سازمان در دستور کار قرار دارد، گفت: هدف اصلی ایجاد این موسسه هم پیوندی علمی و مهارتی علوم، دانش و فنون کشاورزی است

موسسه علمی کاربردی نظام مهندسی کشاورزی فارس راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدجواد احمدی در نشست با حبیب دانش منش رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس اظهار کرد: در این راستا از صاحبان واحدهای تولیدی پیشرفته که دارای مراکز توان افزایی و مهارت آموزی هستند کمک خواهیم گرفت.

به گفته وی؛ موسسه علمی کاربردی با محوریت رسالت های کلی سازمان مبنی بر آموزش تئوری و عملی کارشناسان، اعضا و بهره برداران و تلاش در جهت ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گرایش های مرتبط ایجاد می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس تصریح کرد: از ویژگی های شاخص موسسه علمی کاربردی این سازمان، استفاده از توانمندی های علمی، فنی، پژوهشی، تجهیزات و فناوری های مراکز توان افزایی و مهارت آموزی و سایر مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در حوزه توسعه علوم و فنون کاربردی است.

احمدی بیان کرد: انتقال تکنولوژی های نوین و پژوهش های کاربردی با مشارکت فعالین و تولیدکنندگان برتر بخش غیردولتی، نخبگان، کارآفرینان، شرکت های دانش بنیان و صاحبان فناوری های نوین از دیگر ویژگی های بارز این مرکز خواهد بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید