Iranian Agriculture News Agency

به منظور توسعه صادرات؛

کسب ۶۵ نشان ایمنی و سلامت محصولات در پگاه فارس

مدیر عامل شرکت پگاه فارس گفت: به منظور توسعه صادرات تا کنون موفق به کسب ۶۵ نشان ایمنی و سلامت محصولات لبنی در این شرکت شده ایم.

کسب ۶۵ نشان ایمنی و سلامت محصولات در پگاه فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدبزم آرا در حاشیه بازدید حمید رضا ناظمی مدیر کل دامپزشکی استان از کارخانه پگاه فارس تصریح کرد: صنایع شیر ایران ایمنی و سلامت محصولات را سرلوحه تمام کارهای خود می داند و یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه تولید و تامین انواع محصولات لبنی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرکت پگاه اولین دریافت کننده کد IR از کشور روسیه برای صادرات است، اظهار کرد: نقش موثر شرکت پگاه فارس علاوه بر حمایت از صنعت دامپروری و ایجاد اشتغال مولد، در تامین  سلامت مردم نیز انکار ناپذیر است.

مدیر عامل شرکت پگاه فارس با بیان اینکه توسعه تولید و صادرات محصولات این شرکت نیازمند حمایت دستگاه های استانی خصوصا اداره کل دامپزشکی است، ابراز کرد: آماده همکاری و توسعه تعاملات خود در این خصوص هستیم.

در این بازدید سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و شهوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دراداره کل دامپزشکی این استان حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید