Iranian Agriculture News Agency

اشتغال‌ جدید در بخش کشاورزی ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از ایجاد ۲۳1 فرصت شغلی جدید در بخش‌های مختلف کشاورزی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

اشتغال‌ جدید در بخش کشاورزی ارسنجان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، غلامعباس زارعی فر گفت: این میزان اشتغال ایجاد شده نزدیک به ۱۰۰ درصد از تعهدات اشتغال این مدیریت در بخش های باغبانی، دامداری، زراعت، مکانیزاسیون کشاورزی و دیگر بخش ها بوده است.

وی با بیان اینکه فرصت‌های شغلی شناسایی شده شامل ۵۳ فرصت شغلی دائم و ۱۷۸ اشتغال موقت است، ابراز کرد: زیر بخش باغبانی با ۱۲۶ فرصت شغلی بالاترین سهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده و زیر بخش دامداری با ایجاد ۳۰ فرصت شغلی جدید در رتبه بعدی قرار دارد.

 زارعی فر؛ دو بخش زراعت و مشاغل خانگی زنان روستایی را از دیگر حوزه های مهم و کلیدی  اشتغال زایی و بهبود درآمد جوامع روستایی ارسنجان عنوان کرد.

وی‌ با اشاره به جذب قریب به ۱۶میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی شهرستان ارسنجان اظهار کرد: پرداخت تسهیلات از محل توسعه مکامیزاسیون کشاورزی، تسهیلات فنی و اعتباری، تسهیلات «بند الف» ماده ۵۲ و «بند  الف» تبصره ۱۸، آبیاری تحت فشار، کشاورز کارت، توسعه گلخانه و کاشت گیاهان دارویی نقش مهمی در تحقق این میزان اشتغال داشته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید