Iranian Agriculture News Agency

شناسایی 58 واحد صنفی متخلف در فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: در طول ماه های پایانی سال گذشته با توجه به بازدید های به عمل آمده 58 واحد صنفی متخلف شناسایی و به دستگاه های قضایی معرفی شده است.

شناسایی 58 واحد صنفی متخلف در فسا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ناصر انصاری با اشاره به اینکه رصد و پایش بازار و مبارزه با هر گونه گران فروشی، کم فروشی و احتکار کالا های اساسی به جهاد کشاورزی واگذار شده است، تصریح کرد: به همین منظور در طول مدت مذکور 588 مورد بازرسی از فروشگاه های عرضه مواد غذایی و نانوایی شهرستان فسا صورت گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه بازرسی ها با همکاری فرمانداری، تعزیرات حکومتی، صمت و بسیج اصناف انجام می شود، اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار ماه های پایانی سال قبل 567 تن کالا های تنظیم بازار شامل گوشت، برنج و شکردر شهرستان فسا توزیع شده است.

به گفته وی؛ اقلام توزیعی شامل  189مرغ گرم و منجمد، 122تن شکر خانوار، صنف و صنعت و 256 تن برنج هندی، پاکستانی و تایلندی است.

او با بیان اینکه توزیع اقلام تنظیم بازاری در سال جدید نیز در حال انجام است، افزود: این کالا ها در بخش های مختلف شهرستان توزیع می شود که فروشگاه های منتخب و امین با نصب بنر های ویژه مشخص هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید