Iranian Agriculture News Agency

تحقق کامل تعهد اشتغال بخش کشاورزی کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: بیش از 340 فرصت شغلی در سال 1400 در بخش‌های مختلف کشاورزی این شهرستان ایجاد شده است.

تحقق کامل تعهد اشتغال بخش کشاورزی کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی اظهار کرد: براساس آمار سامانه رصد این میزان از شغل های ایجاد شده معادل 100 درصد از تعهدات اشتغال این مدیریت در بخش های دامداری، زراعت، باغبانی، صنایع تبدیلی و دیگر بخش ها در سال گذشته بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: فرصت‌های شغلی شناسایی شده شامل 134 فرصت شغلی دائم و 206 اشتغال موقت است و شهرستان کازرون با تحقق کامل تعهد اشتغال در بخش کشاورزی از موفق‌ترین شهرستان های  استان فارس از این حیث بوده است.

رشیدی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال این دستگاه در سال جاری 280 نفر است، ابراز کرد: این میزان تعهد تا پایان سال با توجه به طرح‌های کشاورزی اشتغال‌زایی که در حال اجرا و پیگیری است به طور کامل محقق می شود.

او؛ اعطای تسهیلات منابع رونق تولید، حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، بند الف تبصره ۱۸، مشاغل خانگی و خط مکانیزاسیون به واحد‌های تولیدی را به عنوان عوامل مهمی در تحقق میزان اشتغال تعهد شده در بخش کشاورزی شهرستان کازرون دانست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید