Iranian Agriculture News Agency

در نوروز 1401 صورت گرفت؛

توقف 50 تغییر کاربری غیر مجاز در مرودشت

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از شناسایی و توقف 50 مورد تغییر کاربری غیر مجاز به مساحت 7839 متر مربع در ایام نوروز 1401 در این شهرستان خبر داد.

توقف 50 تغییر کاربری غیر مجاز در مرودشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، منصور امیریان گفت: این تغییر کاربری ها که شامل دیوارکشی، فنس کشی، احداث بنا، فنداسیون و احداث استخر بود، از تاریخ بیست و نهم اسفند 1400 تا سیزدهم فروردین 1401 شناسایی شده‌اند.  

 امیریان با بیان اینکه تغییر کاربری های فوق الذکر توسط 16 تیم متشکل از کارشناسان اداره امور اراضی و کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی شناسایی شده است، تصریح کرد: این اقدامات غیرمجاز با اخطار کتبی متوقف شده اند و پرونده متخلفان به منظور انجام مراحل قانونی و ارجاع به مراجع قضایی تنظیم شده است.

وی با اشاره به حضور مستمر تیم های گشت اداره امور اراضی در ایام تعطیل در مناطق مختلف شهرستان مرودشت ابراز کرد: اقدامات آنی و حضور به موقع کارشناسان و تیم های گشت اداره امور اراضی، کاهش تغییر کاربری در این ایام را در بر داشته است.

امیریان با تأکید بر اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی افزود: هر گونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ‌ها بدون مجوز جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید