Iranian Agriculture News Agency

عرضه مرغ منجمد در فارس ادامه دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: عرضه و توزیع مرغ منجمد تا پایان تعطیلات نوروز و پس از آن به منظور پشتیبانی از بازار در ایام ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

عرضه مرغ منجمد در فارس ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور دوم فروردین ماه در حاشیه بازدید از مراکز عرضه مرغ تنظیم بازار اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ۲۰ هزارتومان در اختیار هم استانی ها عزیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم از اهداف اصلی است و سعی می شود حداقل معطلی را در خرید این محصول داشته باشند، بیان کرد: در بازدید از یکی از شرکت های تعاونی مصرف با توجه به استقبال زیاد مردم، به فوریت تمهیداتی اندیشیده شد که در همان مکان توزیع بیشتر در مدت زمان کمتری انجام شود.

او افزود: با توجه به اینکه قیمت مصوب مرغ منجمد با قیمت مرغ در بازار تفاوت زیادی دارد فروشگاه هایی برای توزیع انتخاب شده است که امکان نظارت مطلوب تر وجود داشته باشد.

وی به میزان تولید مطلوب مرغ در این استان نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ ریزی هایی که در بهمن و اسفند ماه صورت گرفته است، میزان تولید روزانه استان در این ایام به ۶۰۰ تن در روز رسیده که بیش از میزان مصرف روزانه ۴۳۰ تنی است.

دهقان پور؛ با اشاره به توریست پذیر بودن استان فارس، ابراز کرد: نیاز مسافران نیز تامین می شود و اکنون آرامش کامل بر بازار حاکم است.

به گفته وی؛ ظرفیت خوبی در زمینه گوشت وارداتی و گوشت منجمد داخلی وجود دارد که در مواقعی که بازار با یکسری کمبودها مواجه شود به بازار تزریق خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توزیع مرغ در شهرستان های این استان بر اساس برش شهرستانی نیز خبر داد و اضافه کرد: اگر شهرستانی نیازی بیش از برش در نظر گرفته داشته است، در اسرع وقت تامین شده است.

ذخایر کالاهای اساسی در بهترین وضعیت است

دهقان پور در بازدید یکی از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی، ابراز کرد: ذخایر راهبردی بسیار مناسب است و هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: ذخائر راهبردی به وفور در بهترین وضعیت نسبت به پنج سال گذشته قرار دارد و با قیمت مصوب عرضه می شود و در این زمینه هیچ دغدغه و نگرانی وجود ندارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید