Iranian Agriculture News Agency

در محدوده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛

مانور مشترک و تخصصی بازرسی از اصناف شیراز برگزار شد

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به برگزاری مانور مشترک و تخصصی بازرسی از اصناف در محدوده این ناحیه گفت: 25 واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که برای انجام مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مانور مشترک و تخصصی بازرسی از اصناف شیراز برگزار شد

گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد احمدی با بیان اینکه مانور مذکور با مشارکت بسیج اصناف و سازمان جهاد کشاورزی این استان طراحی و اجرا شده است، تصریح کرد: در این مانور واحد های صنفی شامل مرغ فروشی، میوه وفروشی، خشکباری، نانوایی و سوپر مارکت ها پایش و رصد شدند.

او کنترل قیمت محصولات کشاورزی در بازار شب عید، شناخت خلا های بازار و کوتاه کردن دست سودجویان از سفره مردم را از اهداف برگزاری مانور موصوف دانست و افزود: گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، رعایت نکردن موازین بهداشتی، امتناع از فروش و احتکار از جمله تخلفاتی است که تا کنون شناسایی و به مراجع ذی ربط ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای آسیب به اقتصاد مردم استفاده می کنند، اظهار کرد: بسیج اصناف همواره حافظ و مدافع مردم و بازاریان بوده و خواهد بود؛ بسیجیان به مثابه ابتدای انقلاب تا کنون در هر برهه از زمان مطابق به نیاز جامعه از تلاش و مجاهدت دست نکشیده اند و بسیج اصناف در طرح های مختلف به کمک نهاد های نظارتی می شتابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید