Iranian Agriculture News Agency

توزیع ۱۱۴ تن اقلام تنظیم بازار در خرامه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه گفت: در سه ماهه آخر سال جاری ۹۲ تن برنج، ۱۹ تن شکر و سه تن گوشت گوساله با نرخ دولتی در این شهرستان توزیع شده است.

توزیع ۱۱۴ تن اقلام تنظیم بازار در خرامه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ایرج دهقانی اظهار کرد: سهمیه برنج تنظیم بازار خرامه شامل ۴۶ تن برنج تایلندی با نرخ مصوب هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و 46 تن برنج هندی ۱۱۲۱ به قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و 500 تومان به دست مصرف کنندگان رسید.

این مقام مسئول نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی را از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان و حمایت از مشاغل میزان ۱۱ تن شکر ویژه قنادان و هشت تن شکر برای مصرف عموم خریداری و توزیع شد.

دهقانی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در تسهیل دسترسی مردم به کالاهای اساسی ابراز کرد: در این شهرستان یک عامل وظیفه خرید و تامین اقلام و ۱۴ عاملیت مجاز معرفی شده از سوی اتاق اصناف عملیات توزیع کالا را بر عهده دارند.

وی توزیع عادلانه کالاهای تنظیم بازاری را از ارکان اساسی حفظ آرامش بازار دانست و تصریح کرد: ۴۱ درصد محصولات خریداری شده به بخش مرکزی، ۳۴ درصد به شهر خرامه و 25درصد آنها به حوزه کربال اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه خاطر نشان کرد: حذف دلالان از چرخه تولید و توزیع علاوه بر فراهم نمودن زمینه خرید کالا توسط مصرف کننده به قیمت واقعی، سود تولیدکنندگان را افزایش خواهد داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید