Iranian Agriculture News Agency

دامپزشکان در تامین سلامت غذایی نقش اساسی دارند

ساختمان نظام دامپزشکی استان فارس گشایش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید براینکه از فاکتورهای اساسی امنیت غذایی ایمنی غذایی است، گفت: یکی از اساسی ترین رکن های ایمنی غذایی از مسیر اداره کل دامپزشکی و دامپزشکان بخش خصوصی و دولتی می گذرد.

دامپزشکان در تامین سلامت غذایی نقش اساسی دارند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور در آئین گشایش " ساختمان نظام دامپزشکی استان فارس" که با حضور محمدرضا صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور برگزار شد،ابراز کرد: سلامت غذا و محصولات کشاورزی و پروتئینی بسیار اهمیت دارد و دامپزشکان در تامین سلامت مواد لبنی و پروتئینی نقش اساسی دارند.

وی با بیان اینکه فضای همدلی بسیار خوبی در بخش کشاورزی استان فارس وجود دارد، تصریح کرد: نگاه ما به بخش خصوصی نگاه هم افزا و مکمل برای کمک به بخش دولتی است و با استفاده از ظرفیت بی بدیل بخش خصوصی می توان به تعالی بخش کشاورزی کمک کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: از ایده های نوآورانه از سوی بخش خصوصی در جهت تعالی کشاورزی این استان استقبال می‌کنیم.

اسکان دائم سازمان نظام دامپزشکی فارس

در این آئین رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان فارس گفت: پس از 21 سال فعالیت صنفی و بلاتکلیفی، اسکان دائم این سازمان محقق شد.

احمدرضا تابع بردبار ابراز کرد: این ساختمان به متراژ 220 متر مربع در شهریور ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال خریداری شد.

به گفته وی؛ مراحل بهسازی آن طی مدت پنج ماه انجام شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید