Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

افتتاح 2 کارخانه تولید خوراک دام در فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از افتتاح دو کارخانه تولید خوراک دام و طیور در نهمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد ها ظرفیت تولید بیش از 22 هزار تن خوراک آماده دام را دارا هستند.

افتتاح 2 کارخانه تولید خوراک دام در فسا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ناصر انصاری با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: به منظور احداث این دو واحد تولیدی 350 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که این حجم سرمایه گذاری حائز اهمیت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه راه اندازی این کارخانه ها بستر اشتغال 28 نفر را فراهم کرده است، اظهار کرد: توسعه واحد های تولیدی صنایع وابسته به کشاورزی باعث افزایش ارزش افزوده محصولات و کاهش هزینه های تولید بهره برداران می شود.

انصاری با اشاره به اینکه پیش از این چهار واحد تولید خوراک دام دارای مجوز از جهاد کشاورزی در شهرستان فسا فعال بوده است، ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح های جدید میزان تولید خوراک دام آماده در این شهرستان به بیش از 92 هزار تن و شاغلین در آن به 52 نفر می رسد.

او با تاکید بر اینکه افزایش تولید خوراک دام در شهرستان فسا علاوه بر تامین نیاز واحد های دامپروری در نقاط مختلف کشور باعث سهولت دسترسی دامداران محلی و کاهش هزینه های آنان در موضوع تغذیه می شود، افزود: این اقدامات بهبود شرایط شرایط دامپروری و افزایش ضریب امنیت غذایی را به دنبال خواهد داشت.

در مراسم گشایش واحد های تولید خوراک دام و طیور در شهرستان فسا معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، فرماندار ویژه شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید