Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

طرح های اشتغالزا در سپیدان به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر 1400 پنج طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی این شهرستان با مجموع اعتبار 176 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

طرح های اشتغالزا در سپیدان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی نصیری نصیری تصریح کرد: گشایش این طرح های بخش کشاورزی اشتغالزایی مستقیم برای 26 نفر و بهره مندی 80 خانوار از منافع آنها را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه از طرح های گشایش یافته دو طرح در زیر بخش تولیدات دامی است، اظهار کرد: این پروژه ها شامل واحد گوسفند داشتی 300 رأسی در روستای جورگ از توابع دهستان شش پیر در بخش مرکزی و بره پرواری 500 رأسی در روستای چشمه زیتون از توابع دهستان سرناباد در بخش همایجان است.

وی با اشاره به اینکه دو طرح دیگر در زیر بخش تولیدات گیاهی به بهره برداری رسیده است، ابراز کرد: واحد های گلخانه ای گل های شاخه بریده رز و سبزی و صیفی، در روستای رودبال بخش همایجان به چرخه تولیدات گلخانه ای شهرستان سپیدان وارد شد.

به گفته نصیری؛ یک واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز برای بسته بندی حبوبات، غلات و ادویه جات با ظرفیت سالیانه 2100 تن در روستای بنگستان از توابع دهستان خفری در بخش مرکزی شهرستان سپیدان همزمان با ایام الله دهه فجر 1400 افتتاح شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید