Iranian Agriculture News Agency

برنج طرح تنظیم بازار در داراب توزیع می شود

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: به منظور تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار 240 تن برنج توسط قرارگاه امنیت غذایی در این شهرستان به نرخ مصوب توزیع می شود.

برنج طرح تنظیم بازار در داراب توزیع می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حبیب اله فتحی تصریح کرد: از میزان برنج مذکور 144 تن از نوع تایلندی به قیمت هر کیلوگرم 12 هزار و 500 تومان و 96 تن از نوع هندی به قیمت 18 هزار و 500 تومان است.

این مقام مسئول اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته اداره تعاون روستایی این برنج ها را از طریق فروشگاه های اتحادیه تعاونی روستایی و سایر فروشگاه ها در نقاط مختلف شهرستان بین مردم توزیع می کند.

به گفته وی؛ تهیه و توزیع برنج توسط قرارگاه امنیت غذایی این مدیریت تا پایان سال ادامه خواهد داشت که امید است شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار باشیم.

او افزود: به منظور کنترل قیمت بازار شب عید، سایر کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار نیز توسط قرارگاه مذکور تهیه و بین مردم توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: قرارگاه امنیت غذایی به منظور کنترل قیمت و جلوگیری از گران فروشی محصولات غذایی با همکاری  بسیج اصناف و سایر ادارات مرتبط به صورت روزانه بر توزیع مواد غذایی در فروشگاه های مختلف نظارت دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید