Iranian Agriculture News Agency

جذب تسهیلات کشاورزی در فیروزآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان 120 میلیارد و 634 میلیون ریال تسهیلات در 10 ماهه نخست سال جاری به فعالان این بخش پرداخت شده است.

جذب تسهیلات کشاورزی در فیروزآباد

به گزاش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه میزان تعهدات تسهیلات شهرستان در سال جاری 100 میلیارد بوده است، اظهار کرد: جذب تسهیلات تا پایان دی ماه سال جاری بیش از 120 درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در زیر بخش مکانیزاسیون کشاورزی می باشد، تصریح کرد: از محل خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از 95 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به خرید تعداد 76 دستگاه تراکتور و 76 دستگاه ادوات دنباله بند شده است.

موسوی افزود: برای کشت محصولات استراتژیک نیز از محل تسهیلات کشاورز کارت تاکنون سه مورد به مبلغ 560 میلیون ریال پرداخت شده است و پرداخت این تسهیلات کماکان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاوری فیروزآباد ابراز کرد: شاهد پرداخت تسهیلات بانکی متنوعی به فعالان این عرصه بودیم و تسهیلات دیگری به مبلغ 25 میلیارد و 21 میلیون ریال در بخش های آب و خاک، امور دام، صنایع تبدیلی و گیاهان دارویی به متقاضیان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید