Iranian Agriculture News Agency

همکاری موسسه سرم سازی رازی و دانشکده دامپزشکی شیراز

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شیراز از عقد تفاهم نامه همکاری بین این موسسه و دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز با هدف انتقال دو طرفه تجربیات و امکانات علمی، پژوهشی و فناوری خبر داد.

 همکاری موسسه سرم سازی رازی و دانشکده دامپزشکی شیراز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علی شیرازی نژاد با بیان اینکه استفاده بهینه از امکانات و توانایی های یکدیگر در راستای توسعه علمی و پژوهشی و فناوری از دیگر اهداف این تفاهم نامه است، تصریح کرد: ما  تجاری سازی یافته های پژوهشی را نیز دنبال می کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیاده سازی فناوری و به خدمت گرفتن دانش و فناوری در حوزه ماموریت های طرفین از دیگر اهداف این تفاهم نامه است، اظهار کرد: استخراج نیازهای تحقیقاتی پژوهشی استان و اولویت بندی های آنها برای انجام پژوهش‌ و پروژه‌های مشترک با استفاده از امکانات علمی، پژوهشی و فناوری طرفین نیز مد نظر خواهد بود.

وی بهره‌مند شدن طرفین از امکانات مشترک از قبیل توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه ای، داده های قابل استفاده در پژوهش، ارتباطات بین‌المللی، فضای فیزیکی و فضاهای تحقیقاتی را از دیگر مزایای اجرای تفاهم نامه مذکور خواند.

وی به همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و هم اندیشی ها در قالب این تفاهم نامه نیز اشاره کرد و افزود: تدوین و انجام طرح‌های پژوهشی بر اساس اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی پژوهشکده و موسسه توسط محققان و تبادل اطلاعات علمی حاصل از نتایج طرح های تحقیقاتی انجام شده توسط طرفین نیز توافق شده است.

تفاهم نامه مذکور به امضای علی شیرازی نژاد رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شیراز و سید مصطفی رضوی رئیس دانشکده  دامپزشکی دانشگاه شیراز رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید