Iranian Agriculture News Agency

آیت الله دژکام اعلام کرد:

کشاورزی بزرگ ترین عرصه فعالیت اقتصادی در فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: بزرگ ترین عرصه فعالیت اقتصادی در استان فارس کشاورزی است و بی تردید در شرایط خشکسالی از مسئولین توقع ویژه ای برای حل مشکلات این بخش می رود.

کشاورزی بزرگ ترین عرصه فعالیت اقتصادی در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار جمعی از مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و سرپرست این سازمان با وی تصریح کرد: مسئولین باید آستین همت را بالا بزنند و یک تحولی در عرصه کشاورزی با توجه به بحث صرفه جویی در مصرف آب و سایر نهاده ها ایجاد کنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس نیز باید برای ایجاد این تحول به نوعی حمایت کند، اظهار کرد: کار کشاورزی و دامداری به نوعی جزو فرهنگ مردم ما است؛ کشاورزان ماهر و کار آزموده ی علاقه مند داریم که باید اینها به یک شکلی حمایت شوند.

دژکام با بیان اینکه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برآمده از دولت جدید است، ابراز کرد: امیدواریم با همت شما کار های بزرگی پیش رود و کشور نیاز دارد به اینکه کار به صورت جهادی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس توصیه کرد: مسئولین از میز و صندلی فاصله بگیرید و بیشتر در میدان کار باشند باور دارم که جواب های خیلی خوبی خواهند گرفت و ما هم در خدمت شان هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید