Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با ایانا:

محیط‌بانان به‌تنهایی نمی‌توانند از محیط زیست محافظت کنند

محمدی‌زاده با بیان اینکه محیط‌بانان سازمان حفاظت از محیط زیست به‌تنهایی نمی‌توانند از محیط زیست محافظت کنند، گفت: حافظان اصلی محیط زیست مردم هستند.

محیط‌بانان به‌تنهایی نمی‌توانند از محیط زیست محافظت کنند
محیط‌بانان به‌تنهایی نمی‌توانند از محیط زیست محافظت کنند

رئیس سازمان محیط زیست در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب درباره دوازدهمین نمایشگاه محیط زیست واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران افزود: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء خوبی پیدا کرده است و تعداد شرکت‌هایی که در نمایشگاه امسال حضور داشتند به 500 شرکت رسید که در مقایسه با سال گذشته چندبرابر شده است.

محمدجواد محمدی‌زاده با بیان اینکه سطح نمایشگاه امسال 12 هزار مترمربع است، اظهار داشت: گستره مسائلی که در حوزه محیط زیست شرکت کرده‌اند، مانند مجموعه‌های نفت، گاز، مواد غذایی، صنایع مادر و حوزه دریا در این نمایشگاه حضور برجسته‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه فناوری‌های نوین در زمینه محیط زست زمینه‌ای برای بروز و ظهور در این نمایشگاه پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دستاوردهای دانشمندان و خبرگان کشور در زمینه محیط زیست توسط شرکت‌های دانش‌بنیان امکان عرضه در پیدا کردن بازار مصرف در این نمایشگاه دارد.

محمدی‌زاده ادامه داد: امتیاز دیگر این نمایشگاه حضور تشکل‌های مردم‌نهاد و رسانه‌های خبری در این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد مجموعه فعالیت‌های انجام‌شده در این نمایشگاه، به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته رشد داشته که شاهد این امر استقبال صنعتگران، مردم و فعالان خصوصی این بخش هستند.

برگزاری کلاس‌های آموزشی محیط زیست به‌صورت رایگان در نمایشگاه بین‌المللی تهران

این مقام مسئول یادآور شد: در این نمایشگاه نشست و کلاس‌های علمی در زمینه محیط زیست به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

محمدی‌زاده در پایان تأکید کرد: حافظان اصلی محیط زیست، مردم هستند و محیط‌بانان این سازمان به‌تنهایی نمی‌توانند از محیط زیست محافظت به‌عمل آورند./

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

V-911001-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید