Iranian Agriculture News Agency

استرالیا از انرژی خورشیدی در صنعت ماهیگیری بهره می‌برد

همراه با فعال شدن صنعت ماهیگیری تجاری، سایت‌های فرگوسن استرالیا بسیاری از تجهیزات بزرگ مانند یخچال و فریزر، مخازن اکسیژن و ماشین‌آلات مختلف را به‌کار می‌گیرد؛ در حالی که تمام این تجهیزات نیاز به مقدار قابل توجهی از انرژی دارند و برای این منظور شرکت ماهیگیری استرالیایی از انرژی خورشید برای نیازهای انرژی اش بهره می‌برد.

استرالیا از انرژی خورشیدی در صنعت ماهیگیری بهره می‌برد

همراه با فعال شدن صنعت ماهیگیری تجاری ، سایت های فرگوسن استرالیا ( Ferguson Australia )، بسیاری از تجهیزات بزرگ مانند یخچال و فریزر، مخازن اکسیژن و ماشین آلات مختلف را به کار می گیرد؛ در حالی که تمام این تجهیزات نیاز به مقدار قابل توجهی از انرژی دارند و برای این منظور شرکت ماهیگیری استرالیایی از انرژی خورشید برای نیازهای انرژی اش بهره می برد.

به گزارش ایانا از سایت "ورلد فیشینگ"، فرگوسن استرالیا با دارا بودن چندین سایت در سراسرجنوب استرالیا، یکی از شرکت ها ی متخصص در بخش ماهیگیری( خرچنگ ) ، محسوب می شود.

این شرکت توسط رابرت فرگوسن که در زمینه آبزی پرو
ر ی کار می کرد در سال 1969 تاسیس شد و امروز همچنان به عنوان یک شرکت خانوادگی در زمینه ماهیگیری، صادرات غذاهای دریایی و همچنین تجارت خرده فروشی و عمده فروشی غذاهای دریایی استرالیا فعالیت می کند. آن ها همچنین متعهد به تحقیقات دریایی و روش های پایدار ماهیگیری هستند به طوری که که به آن ها کمک کرده تا به عنوان صنعت پیشرو ماهیگیری تجاری استرالیا شناخته شوند.

از سوی دیگر، فرگوسن به دنبال یک راه حل خورشیدی بود که نه تنها هزینه های برق خود را کاهش دهد، بلکه به اهداف پایدار عملیاتی شان هم دست یابد.

درهمین راستا، شرکت Enerven (1) قادر به ارائه راه حل بود برای این منظور با بررسی سایت های مختلف شرکت فرگوسن و تمرکز بر راه حلی که اهداف کسب و کار آن ها را برآورده کند، به آن ها کمک کرد تا از انرژی خورشیدی استفاده کنند.

بنابراین سیستم 100 kW در دفتر مرکزی فرگوسن با 370 پنل و یک اینورتر SMA 25000TL نصب شد. این درحالی است که به گفته Enerven ، SMA یکی از برندهای برتر اینورتر(تبدیل کننده) (2)در بازار است.

سخنگوی Enerven گفت:" این محصول با پانل های Jinko نشان دهنده تعادل کامل بین اقتصاد و کیفیت برای فرگوسن استرالیا است."

فرگوسن یادآور شد:"آن ها در زمینه بهره بردن از انرژی خورشیدی به ما کمک کردند و با نصب این پنل ها ، توانستیم هزاران دلار صرفه جویی کنیم. "

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Enerven ، شرکت استرالیایی که طراحی، توسعه، ارائه و مدیریت سیستم های قدرت و پایدار برق و شبکه های چند منظوره را برای صاحبان زیرساخت ها ارایه می د هد.

2- به المان‌هایی گفته می‌شود که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید