Iranian Agriculture News Agency

از سوی مؤسسه آموزش علمی - کاربردی جهاد کشاورزی؛

کتاب شناسایی و مدیریت علف های هرز برنج منتشر شد

کتاب شناسایی و مدیریت علف های هرز برنج ششمین محصول منتشر شده در موضوع علوم زراعی به شمار می رود که با توجه به سرفصل دوره های کاردانی فنی زراعت برنج و کارشناسی مهندسی فناوری زراعت برنج گردآوری شده است.

کتاب شناسایی و مدیریت علف های هرز برنج منتشر شد

کتاب شناسایی و مدیریت علف های هرز برنج تالیف علی اکبرپور روشن، علیرضا بابایی و جواد خلدنوش توسط انتشارات مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی منتشر شد.

به گزارش ایانا از مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، سید مهدی عامری رئیس اداره کتابخانه و انتشارات با بیان این مطلب گفت: کتاب شناسایی و مدیریت علف های هرز برنج ششمین محصول منتشر شده در موضوع علوم زراعی به شمار می رود که در 127 صفحه و به شکل سیاه و سفید به چاپ رسیده و به همراه یک لوح فشرده تصاویر رنگی با قیمت 120 هزار ریال قابل عرضه است.

وی افزود: این کتاب با توجه به سرفصل دوره های کاردانی فنی زراعت برنج و کارشناسی مهندسی فناوری زراعت برنج گردآوری شده است .

رئیس اداره کتابخانه و انتشارات مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی در پایان خاطر نشان ساخت: علاقه مندان برای اطلاع و خرید محصولات انتشارات می توانند به سایت انتشارات مؤسسه به نشانی press_itvhe.areo.ac.ir مراجعه نمایند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید