Iranian Agriculture News Agency

همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی امروز در تهران برگزار شد

محورهای همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی شامل فناوری اطلاعات در حفاظت و بهره برداری پایدار، فناوری تولید غذا، مکمل ها و امنیت غذایی، فناوری تولید سوخت زیستی و محصولات صنعتی، فناوری تولید کود های ارگانیک، فناوری تولید فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و فناوری پایش و پایداری بوم سازگان های آبی است.

همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی امروز در تهران برگزار شد

همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی (فرصت ها و چالش ها) صبح امروز در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در تهران برگزار شد.

به گزارش ایانا، در مراسم افتتاحیه همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی دکتر صالحی رئیس سازمان شیلات ایران، دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و دکتر پورکاظمی رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی سخنرانی کردند.

براساس این گزارش، در ادامه کار همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی سخنرانی محققانی که مقالات آنان مورد پذیرش قرار گرفته است، ایراد خواهد شد.

در این گزارش، محورهای همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی شامل فناوری اطلاعات در حفاظت و بهره برداری پایدار، فناوری تولید غذا، مکمل ها و امنیت غذایی، فناوری تولید سوخت زیستی و محصولات صنعتی، فناوری تولید کود های ارگانیک، فناوری تولید فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و فناوری پایش و پایداری بوم سازگان های آبی اعلام شده است .

برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با کاربرد جلبک ها و گیاهان آبزی در صنایع، آشنایی با تکثیر و پرورش جلبک اسپیرولینا و کاربرد آن در صنایع، آشنایی با با تکثیر و پرورش جلبک کلرلا و کاربرد آن در صنایع و آشنایی با تکنیک تجارت و اقتصاد جلبک و گیاهان آبزی؛ از دیگر برنامه های همایش ملی جلبک (فرصت ها و چالش ها) به شمار می رود .

در همایش ملی جلبک و گیاهان آبزی نمایشگاه تخصصی با حضور تولید کنندگان بخش خصوصی نیز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید