Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی:

تسهیلات ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت پرداخت می شود

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: موافقت اصولی و تسهیلات برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت ارائه می شود

تسهیلات ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت پرداخت می شود


وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: موافقت اصولی و تسهیلات برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت ارائه می شود.
به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در آیین بهره برداری از پروژه آبیاری کم فشار و تحت فشار 830 هکتاری میدانک در شهرستان فریدونشهر استان اصفهان اعلام کرد: موافقت اصولی و تسهیلات برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت ارائه می شود.
وزیر جهاد کشاورزی در جمع کشاورزان و بهره برداران شهرستان فریدونشهر نیز گفت: اختصاص 1.5میلیارد دلار تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی با سود کمتر از 10 درصد می تواند منبع مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی و مناطق روستایی و عشایری باشد.
وی تاکید کرد: فریدونشهر ظرفیت مناسبی در کشت موسیر،کرفس و باریجه دارد و کشت این محصولات باید از مرتعی به شیوه زراعی تبدیل و با برنامه ریزی انجام شود.
حجتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که قیمت سیب زمینی در چند سال اخیر به پایین تر از قیمت خرید تضمینی نرسیده و کشاورزان محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش رسانده اند، اظهار کرد: هر زمان قیمت سیب زمینی به پایین تر از قیمت خرید تضمینی برسد، دولت برای جلوگیری از زیان کشاورزان این محصول را با قیمت تضمینی خریداری می کند.
وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: دولت در راستای حمایت از سیب زمینی کاران، نسبت به تحریک تقاضا، توسعه صنایع تبدیلی و گسترش صادرات با تخصیص یارانه صادراتی اقدام کرده است.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید