Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه تجاری میوه‌های آسیایی "Asia Fruit Logistica" برگزار شد

70 درصد از بازدیدکنندگان از آسیا آمده بودند

نمایشگاه تجاری میوه‌های آسیایی از 6 تا 8 سپتامبر در محل نمایشگاه هنگ‌کنگ برگزار شد. در حالی که بیش از 13000 بازدیدکننده تجاری از 76 کشور مختلف از آن بازدید کردند.

70 درصد از بازدیدکنندگان از آسیا آمده بودند

نمایشگاه تجاری میوه های آسیایی Asia Fruit Logistica (1) از 6 تا 8 سپتامبر در محل نمایشگاه AsiaWorld-Expo هنگ کنگ برگزار شد . در حالی که بیش از 13،000 بازدیدکننده تجاری از 76 کشور مختلف از آن بازدید کردند.

به گزارش ایانا ازسایت "فرش پلازا"، باید یادآور شد که تعداد بازدیدکنندگان نسبت به رویداد سال گذشته 16 درصد افزایش داشت و یک رکورد حضور را ثبت کرد.

حدود 70 درصد از بازدیدکنندگان از آسیا آمده بودند و 20 بازار مختلف در سراسر منطقه آسیا-اقیانوس آرام به نمایش گذاشته شده بود. در عین حال بیشتر بازدید کنندگان از چین، هنگ کنگ، هند، تایوان، کره، مالزی، اندونزی، سنگاپور، نیوزیلند، ژاپن و استرالیا بودند.

ویلفرد ولبلد، مدیر بازرگانی رویدادهای جهانی( Global Produce Events ) ، گفت: "ما طی این سال از فعالیت تجاری پویا در سطح نمایشگاه خوشحال هستیم. نتایج نشان می دهد نمایشگاه یاد شده به عنوان نمایشگاه تجارت قاره ای نقش برجسته ای در تجارت محصولات تازه آسیا دارد"

همچنین فضای نمایشگاهی نسبت به سال گذشته تقریبا یک سوم افزایش یافته بود.

در مجموع 813 نماینده از 43 کشور مختلف شرکت داشتند، در حالی که 24 غرفه منطقه ای نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

در حالی که چین به عنوان بزرگترین کشور نمایشگاه Asia Fruit Logistica محسوب می شد ، از سویی رزرو و مشارکت شرکت ها بیش از 50 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت. دیگر کشورهای برجسته نمایشگاه عبارت بودند از ایتالیا، مصر و استرالیا، که به ترتیب رتبه دوم، سوم و چهارم را از نظر رزروهای غرفه از آن خود کردند.

همچنین اسپانیا برای اولین بار در میان پنج کشور برتر نمایشگاه، با بیش از 40 شرکت اسپانیایی، محصولات و خدمات خود را نمایش داد. آفریقای جنوبی به مقام ششم رسید به طوری که با 33 شرکت در این نمایشگاه حضور داشت.

از نکات قابل توجه دیگر نمایشگاه، می توان به این مورد اشاره کرد، که نزدیک به نیمی از غرفه داران از مناطق آسیا و اقیانوسیه آمده بودند. اروپا تقریبا یک چهارم غرفه داران را تشکیل می داد و آمریکایی ها (15 درصد)، آفریقا (12 درصد) و خاورمیانه (4 درصد) در جایگاه های بعدی قرار داشتند.

همچنین ، ، پنج کشور نخستین حضورشان را در این نمایشگاه تجربه کردند که ، می توان به کاستاریکا، فنلاند، اردن، اوکراین و ازبکستان اشاره کرد.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Asia Fruit Logistica : نمایشگاه شماره یک بازاریابی میوه و سبزی تازه در آسیا است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید