Iranian Agriculture News Agency

با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دومین جشنواره معرفی ارقام زراعی و باغی صورت گرفت:

رونمایی از ۲۸ رقم زراعی و باغی جدید/ تاثیر بسزای تولید ارقام زراعی و باغی جدید در خودکفایی ملی

وزیر جهاد کشاورزی رونمایی از ۲۸ رقم زراعی و باغی جدید را حرکتی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: با کمک بخش خصوصی ۲۸ رقم جدید زراعی و باغی پرده‌برداری شده است، امیدواریم با روند شتابان و با توجه به اینکه مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان که در حال گسترش است، به دستاوردهای جدیدی در بخش کشاورزی دست پیدا کنیم.

رونمایی از ۲۸ رقم زراعی و باغی جدید/ تاثیر بسزای تولید ارقام زراعی و باغی جدید در خودکفایی ملی

دومین جشنواره معرفی ارقام زراعی و باغی صبح امروز با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و مدیران سازمان‌های جهاد کشاورزی و مؤسسات و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور در کرج برگزار شد .

به گزارش ایانا، محمود حجتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دومین جشنواره معرفی ارقام زراعی و باغی که صبح امروز در مرکز همایش‌های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دستاوردها تأثیر بسزایی در خودکفایی ملی دارد .

وی افزود: رسیدن به ارقام جدید، رسیدن به بخش کوچک گنج‌های بی‌پایانی است که خداوند در اختیار بشر قرار داده است .

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ظرفیت‌های نهفته‌ای در دل بذرها و نهال‌ها با سازگاری با مناطق مختلف نهفته که افزایش بهره‌وری و راندمان تولید بخش کشاورزی را محقق می‌کند .

حجتی با تأکید بر اینکه باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که تولید محصولات کشاورزی رقابتی شود، تصریح کرد: باید به سمت خودکفایی در تولید برخی از محصولات کشاورزی حرکت کنیم .

وی رونمایی از ۲۸ رقم زراعی و باغی جدید را حرکتی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: با کمک بخش خصوصی ۲۸ رقم جدید زراعی و باغی پرده‌برداری شده است، امیدواریم با روند شتابان و با توجه به اینکه مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان که در حال گسترش است، به دستاوردهای جدیدی در بخش کشاورزی دست پیدا کنیم.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید