Iranian Agriculture News Agency

از سوی شورای انتشارات سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی؛

مجوز انتشار 4 عنوان مجله ترویجی کشاورزی صادرشد

به‌ منظور انتقال نتایج و یافته‌های تحقیقاتی پژوهشگران به زبانی ساده و کاربردی به بهره‌برداران و مروجان، صدور مجوز انتشار مجلاتی با رویکرد چاپ و نشر مقالات کاربردی - ترویجی در دستور کار شورای انتشارات سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی قرار گرفته است.

مجوز انتشار 4 عنوان مجله ترویجی کشاورزی صادرشد

سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با استناد به مصوبه شورای انتشارات این سازمان، مجوز انتشار چهار عنوان مجله ترویجی کشاورزی را صادر کرد.

به گزارش ایانا از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، این سازمان با استناد به مصوبه جلسه یک صد و ششم شورای انتشارات سازمان مورخ نهم خرداد ماه سال جاری، با انتشار چهار عنوان مجله ترویجی کشاورزی موافقت کرد.

براساس این گزارش، با توجه به توسعه فعالیت‌های پژوهشی در مؤسسات و مراکز تابعه سازمان و در پی آن افزایش تعداد قابل‌توجه طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و ضرورت انعکاس و بهره‌برداری صحیح از نتایج این تحقیقات، سیاستگذاران و برنامه‌ریزان سازمان بر آن شدند تا به‌ منظور انتقال نتایج و یافته‌های تحقیقاتی پژوهشگران به زبانی ساده و کاربردی به بهره‌برداران و مروجان، صدور مجوز انتشار مجلاتی با رویکرد چاپ و نشر مقالات کاربردی - ترویجی را در دستور کار شورای انتشارات سازمان قرار دهند.

در این گزارش همچنین آمده است: شورای انتشارات سازمان پس از چند جلسه بحث و بررسی در خصوص ضرورت، اهمیت و کاربرد این مجلات، ضمن تهیه و تدوین شیوه‌نامه تهیه مجله ترویجی کشاورزی و ابلاغ به واحدهای تابعه، در حال حاضر بررسی و ارزیابی درخواست‌های دریافتی از واحدهای تابعه را در دست انجام دارد که از میان آن‌ها تاکنون چهار عنوان از مجلات درخواستی مورد موافقت قرار گرفته و مجوز شروع فعالیت آنها ابلاغ شده است. در این راستا چند عنوان مجله پیشنهادی دیگر نیز در دست بررسی است که پس از تأیید نهایی، مجوز انتشار برای آن ها هم صادر خواهد شد .

براساس این گزارش، مشخصات چهار عنوان از مجلاتی که مجوز انتشار دریافت کرده‌اند، به این شرح است : مجله ترویجی کشاورزی حبوبات دیم به صاحب امتیازی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان، مجله ترویجی کشاورزی سیب زمینی به صاحب امتیازی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان، مجله ترویجی کشاورزی چای و دم نوش‌هی گیاهی به صاحب امتیازی پژوهشکده چای و مجله ترویج فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی به صاحب امتیازی فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید