Iranian Agriculture News Agency

عضو هیات مدیره انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی در گفت‌وگو با ایانا اعلام کرد:

تدوین تفاهم‌نامه همکاری انجمن علمی ترویج و مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی

برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های آموزش علمی - کاربردی، نظام تربیت کشاورزان آینده، داوری مقالات، مجلات و همایش‌ها ، انجام پژوهش های مرتبط، تدوین منابع علمی، تدریس، تهیه اسناد علمی و حقوقی در قالب طراحی و تدوین نظام جامع آموزش کشاورزی به انضمام لایحه قانونی آن، همکاری در حوزه های آموزش، پژوهش و توسعه کسب و کار های کشاورزی از جمله موضوعات مشترک تفاهم نامه همکاری است.

تدوین تفاهم‌نامه همکاری انجمن علمی ترویج و مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی

در نشست مشترک مسئولان مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی با اعضای هیات مدیره انجمن ترویج و آموزش کشاورزی زمینه های همکاری مورد بررسی قرار گرفت .

عضو هیات مدیره انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اشاره به برخی از فعالیت های 23 ساله انجمن گفت: انتشار مجله علمی - پژوهشی، برگزاری شش کنگره، 9 سمینار، چندین همایش و جشنواره، انجام طرح های پژوهشی متعدد و ... از جمله فعالیت های انجمن طی سال های گذشته بوده است..

مجیدرضا خداوردیان با تأکید بر بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متقابل انجمن و مؤسسه در توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی کشاورزی، خواستار همکاری در قالب انعقاد تفاهمات فی مابین شد .

وی افزود: در این نشست دکتر بصام رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی نیز گزارش اجمالی از وضعیت آموزش کشاورزی، اقدامات و عملکرد آموزش های علمی - کاربردی، بهره‌برداران، کارکنان کاردانش پرداخت و هدف این نشست را افزایش بهره وری برنامه های توسعه بخش کشاورزی از طریق بهبود نظام آموزش کشاورزی و تقویت توان دانشی ومهارتی کاربران کشاورزی عنوان کرد.

عضو انجمن آموزش و ترویج کشاورزی همچنین گفت: در پایان این نشست مقرر شد کارگروه تخصصی با حضور نمایندگانی از مؤسسه و انجمن ترویج تشکیل شود و در اسرع وقت تفاهم نامه همکاری در قالب موضوعات مشترک از جمله برنامه‌ریزی و اجرای طرح های آموزش علمی کاربردی، نظام تربیت کشاورزان آینده، داوری مقالات، مجلات و همایش‌ها ، انجام پژوهش های مرتبط، تدوین منابع علمی، تدریس، تهیه اسناد علمی و حقوقی در قالب طراحی و تدوین نظام جامع آموزش کشاورزی به انضمام لایحه قانونی آن، همکاری در حوزه های آموزش، پژوهش و توسعه کسب و کار های کشاورزی تهیه شود.

خداوردیان در پایان خاطرنشان ساخت: پیش نویس تفاهم نامه همکاری در قالب موضوعات مشترک تهیه شده و باید در این کارگروه نهایی شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید