Iranian Agriculture News Agency

دانشگاه کشاورزی کرالا هند انجام داد

انتشار مجموعه‌ای از شیوه‌های استاندارد برای کشاورزی ارگانیک

دانشگاه کشاورزی کرالا هند (KAU : Kerala Agri University )، به عنوان نخستین دانشگاه کشاورزی در این کشور به انتشار شیو ه ها و استانداردهای کشاورزی ارگانیک برای کشاورزان در سراسر ایالت اقدام کرده است.

انتشار مجموعه‌ای از شیوه‌های استاندارد برای کشاورزی ارگانیک

دانشگاه کشاورزی کرالا هند ( KAU : Kerala Agri University )، به عنوان نخستین دانشگاه کشاورزی در این کشور به انتشار شیو ه ها و استانداردهای کشاورزی ارگانیک برای کشاورزان در سراسر ایالت اقدام کرده است.

به گزارش ایانا از سایت thebetterindia ، انتظار می رود با این کار ، ایالت به سمت کشاورزی ارگانیک پیش برود.

دانشگاه کشاورزی کرالا یا KAU ، نخستین دانشگاه هند است که به تدوین و انتشار بسته منحصر به فردی اقدام کرده که دربردارنده شیوه های کشت ارگانیک است . این مجموعه در 20 ماه می سال 2017 منتشر شده که می تواند به القای شیوه استاندارد در کشاورزی ارگانیک در سراسر ایالت، کمک خواهد کرد.

به گفته V S Sunil Kumar ، وزیر کشاورزی ایالت (کرالا)، همچنین از تخصص های مقامات در زمینه انتقال شیوه های کشاورزی ارگانیک به کشاورزان، در این مجموعه استفاده می شود.

وی گفت: "استراتژی نه تنها در استفاده از کود آلی و سموم دفع آفات است بلکه مجموعه ای کامل از شیوه ها درباره حفظ تنوع زیستی و کشاورزی بومی را در بردارد."

وی افزود: "دارایی های طبیعی و روش های کشت بومی، نه تنها به بهره وری بالا، بلکه به حفاظت بهتر از تنوع زیستی ایالت هم کمک می کند."

همچنین به گفته وزیر، قرار است ایالت در کنگره جهانی ارگانیک ( OWC : Organic World Congress ) که در ماه اکتبر در دهلی نو برگزار می شود ، شرکت کند. همچنین وی یادآور شد : "کرالا، به اندازه کافی می تواند در کنگره OWC خود را نشان داده و می تواند به عنوان یک پلت فرم ، پیشرفت های ایالت را در زمینه کشاورزی ارگانیک به نمایش بگذارد."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید