Iranian Agriculture News Agency

در دیدار استاندار زنجان با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مطرح شد:

عرصه‌های منابع طبیعی زنجان، مستعد توسعه پروژه‌های آبخیزداری

۸۰ درصد از مساحت استان زنجان در حوزه سد سفیدرود قرار دارد

در مناطقی از استان زنجان امکان تجاوز به عرصه‌های ملی وجود دارد و احداث پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی در این مناطق ضروری است.

عرصه‌های منابع طبیعی زنجان، مستعد توسعه  پروژه‌های آبخیزداری

استاندار زنجان با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری دیدار و پیرامون طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفتگو و تبادل‌نظر کرد.

به گزارش ایانا در این نشست که خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز حضور داشت، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان خواستار توسعه اقدامات آبخیزداری شد.

درویش امیری با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از مساحت استان زنجان در حوزه سد سفیدرود قرار دارد گفت: با توجه به میانگین بارش باران، عرصه‌های منابع طبیعی استان، مستعد توسعه پروژه‌های آبخیزداری است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مناطقی از استان امکان تجاوز به عرصه‌های ملی وجود دارد و احداث پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی در این مناطق ضروری است.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن تأکید بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منابع طبیعی استان زنجان اظهار داشت: این سازمان آمادگی دارد در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، نسبت به توسعه پروژه‌های آبخیزداری و همچنین حفاظتی در استان اقدام نماید.

مهندس آقایی با اشاره به نیاز کشور به تقویت و حمایت از منابع طبیعی اظهار داشت: مشارکت و حضور مردم از عوامل اصلی پایداری و پیشرفت پروژه‌هاست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید