Iranian Agriculture News Agency

با همت کانال روزمرگی‌های یک محیط‌بان با مشارکت اعضای پویش نذر طبیعت برگزار می‌شود

مسابقه هفت‌سین محیط‌بانی و هفت‌سین محیط‌زیستی

مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود

امسال اولین‌ دوره مسابقه هفت‌سین محیط‌زیستی برگزار می‌شود.

مسابقه هفت‌سین محیط‌بانی و هفت‌سین محیط‌زیستی

کانال روزمرگی‌های یک محیط‌بان با مشارکت اعضای پویش نذر طبیعت در نظر دارد امسال اولین‌دوره مسابقه هفت‌سین محیط‌زیستی را برگزار کند. به گزارش ایانا به پاس تلاش شبانه‌روزی محیط‌بانان زحمتکش که حتی در لحظات تحویل سال دور از خانواده در محیط‌بانی‌ها و طبیعت حضور دارند این مسابقه برگزار می‌شود.

مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود. بخش اصلی ویژه محیط‌بانان است که آن عکس‌ها از سفره هفت‌سین باید در لحظه تحویل سال نو یا ساعاتی پس از آن در پاسگاه محیط‌بانی یا طبیعت ثبت شده باشند.

 وجود تمام اجزای هفت‌سین الزامی نیست و صرفاً حضور محیط‌بانان با لباس محیط‌بانی در محل کار که نشان از لحظه تحویل سال باشد کافی است ضمن اینکه هدیه عکس برگزیده صرفاً به فرستنده عکس تعلق خواهد گرفت. عکس‌های ارسالی باید تا ساعت 24 روز چهارشنبه یکم فروردین 1397 ارسال شوند و داخل سفره نوشته‌ای با مضمون (#هفت_سین_محیط_بانی ، نوروز١٣٩٧ ) دیده شود. در روز دوم عکس‌ها در کانال روزمره‌گی‌های یک محیط‌بان منتشر می‌شوند و عکسی که بیشترین رای را داشته باشد انتخاب می‌شود.

در بخش طبیعت‌دوستان هدف ترویج سفره هفت‌سینی است که اجزای آن سازگار با محیط‌زیست باشند و داخل آنها نوشته‌ای با مضمون (#هفت_سین_محیط_زیستی ، نوروز١٣٩٧) باشد. مهلت ارسال تصویر در این بخش ساعت 24 جمعه سوم فروردین است و خلاقیت در چیدمان سفره و کادربندی عکس مورد توجه قرار دارد. همچنین در این سفره باید پیامی برای مخاطب در حفاظت از محیط‌زیست وجود داشته باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌های خود را به آی‌دی mohitbanam@ ارسال کنند تا از جوایز این مسابقه که شامل دوربین عکاسی و پاوربانک در بخش محیط‌بانان و کوله‌پشتی و پاوربانک در بخش طبیعت‌دوستان است بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید