Iranian Agriculture News Agency

بررسی وضعیت مراتع و دام‌ها در منطقه جازموریان

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: برای بررسی وضعیت مراتع و دام‌ها و همزمان با آغاز ساماندهی دام، منطقه جازموریان با حضور مسئولین مورد بازدید قرار می‌گیرد.

به گزار ش ایانا ، دکترابراهیم توکلی اظهار داشت: برای بررسی وضعیت مراتع و دام‌ها و همزمان با آغاز ساماندهی دام، اعضای کارگروه ساماندهی دام جنوب کرمان و مسئولان از منطقه جازموریان بازدید می‌کنند.

وی با بیان اهمیت ساماندهی دام جنوب کرمان بیان داشت: برای جلوگیری از افزایش دام قاچاق ساماندهی دام در جنوب کرمان ضروری است.

توکلی با اشاره به جلسات برگزار شده این کارگروه و قراردادن منطقه جازموریان در اولویت بیان کرد: از کارگروه ساماندهی دام برای بازدید از این منطقه دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه طرح پلاک‌کوبی دام‌ها در جنوب کرمان در دست اجرا است، تصریح کرد: چهار شرکت بخش خصوصی طرح پلاک‌کوبی دام‌ها را انجام می‌دهند.

توکلی همکاری دستگاه‌های اجرایی و دامداران را برای انجام هرچه بهتر این طرح ضروری خواند و خاطرنشان کرد: معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی با همکاری اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان این طرح را اجرا می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: مدیرکل منابع طبیعی، امور عشایری، دامپزشکی و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی به همراه فرمانداران شهرستان‌های رودبار و قلعه‌گنج و تعدادی از خبرنگاران از منطقه جازموریان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید