Iranian Agriculture News Agency

استخدام ناظران کشاورزی بازهم اجرا نشد

قانون استخدام ناظرین بخش کشاورزی حتی پس از تصویب در مجلس و تأیید در شورای نگهبان اجرایی نشده است.

محمد کارگر مهندس ناظر بخش کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: قانون استخدام ناظرین بخش کشاورزی درسال 89 در مجلس مورد بررسی قرار گرفت که پس از تصویب و اشکالات و ابهاماتی به آن وارد شد.

وی ادامه داد: دولت لایحه ای را در این خصوص به مجلس ارائه کرد و در نهایت قانون استخدام ناظرین بخش کشاورزی در بهمن ماه سال 90 تصویب شد.

کارگر با بیان اینکه این قانون پس از تصویب توسط شورای نگهبان نیز تأیید شد افزود: دلیل اینکه چرا این قانون پس از تصویب هنوز اجرایی نشده مشخص نیست و هیچ کدام از مسئولین جواب قانع کننده ای نمی دهند.

وی گفت: سامانه ای برای ثبت نام مهندسین ناظر بخش کشاورزی و فارغ التحصیلان این بخش ایجاد شد اما مقامات وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردند این سامانه ربطی به این وزارتخانه ندارد.

کارگر گفت: به منظور پیگیری استخدام مهندسین ناظر بخش کشاورزی به سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان مراجعه کردم که معاونت نیروی انسانی این سازمان گفت که دستور استخدام باید برای اجرا به استان ها ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه سابقه 5 سال نظارت به عنوان مهندس ناظر بخش کشاورزی را دارد گفت: پس از 5 سال نظارت قرارداد جدیدی با من امضاء نشده و اکنون به عنوان ناظر شبکه مراقبت با بخش خصوصی قرارداد دارم./ع

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید