Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل کارگزاری توسعه کشاورزی:

استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اجرایی نمی‌شود

در صورتی که عملکرد وزرا را مقایسه کنیم، وزیر جهاد کشاورزی از سایر وزرا عملکرد بهتری داشته است.

مدیرعامل کارگزاری توسعه کشاورزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) درباره استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: عملکرد وزیر جهاد کشاورزی از سایر وزرا بهتر بوده است و استیضاح وی هیچ موضوعیتی ندارد.

محمدرضا گرامی‌پور با تأکید بر اینکه بعید است وزیر جهاد کشاورزی استیضاح شود، افزود: تعویض وزیر کمکی به پیشرفت بخش کشاورزی نمی‌کند، بلکه مشکلات جدیدی نیز ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در پایان عمر دولت دهم هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به پایان دولت، اگر قرار باشد جابه‌جایی انجام شود، عملاً وزارتخانه بلاتکلیف و تعطیل می‌شود که به ضرر بخش کشاورزی است.

مدیرعامل کارگزاری توسعه کشاورزی استیضاح وزیر را به ضرر بخش کشاورزی دانست و ادامه داد: در فضای سیاسی حاضر تأثیر وزیر به صلاح نیست و به کشاورزی ضربه می‌زند.

گرامی‌پور مجدداً با تأکید بر اینکه عملکرد وزیر جهاد کشاورزی از سایر وزرا بهتر است، تصریح کرد: از آنجایی که بخش کشاورزی مشکلات خاص خودش را دارد وزیر نمی‌توانست بهتر از این عمل کن زیرا دستورهای وزیر به سرعت اجرایی نمی‌شوند.

وی درباره دلایل عدم اجرای سریع دستورهای وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: ذات بخش کشاورزی با سرعت امکان‌پذیر نیست، زیرا اجرای طرح‌ها در این بخش یک‌روزه و لحظه‌ای نیست و نیازمند مدت زمانی حداقل یک تا دو سال برای به ثمر نشستن است.

گرامی‌پور با اشاره به اینکه استیضاح وزیر اجرایی نخواهد شد، تأکید کرد: پروژه‌های کشاورزی برای اجرای نیازمند زمان طولانی هستند به همین دلیل تصمیم‌ها و عملکرد وزیر امروز اثر خودش را نشان نمی‌دهد و در مدت زمان مشخص می‌شود./

خبرنگار: مهدیه انوشه

E-910730-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید