Iranian Agriculture News Agency

گرمای 60 درجه‌ نفس آبادانی‌ها را حبس کرد

تابستان امسال آبادان بسیار گرم و طاقت‌فرساست و تنها امیدواریم تا پایان ماه مبارک دمای هوای منطقه با اندک تغییری رو به بهبودی رود.
از ساعات آغازین صبح امروز، هوای شرجی‌ بالای 60 درجه‌ای نفس آبادانی‌ها را در سینه حبس کرده و تاب و تحملشان را از انجام کارهای روزمره ربوده است.

به گزارش فارس، رطوبت هوا که در این روزها به‌طور مداوم افزایش می‌یابد، شهروندان را به فرار از کوچه و خیابان‌ها و رسیدن به مقصدی با باد خنک کولر گازی هدایت می‌کند.

تابستان امسال آبادان بسیار گرم و طاقت‌فرساست و تنها امیدواریم تا پایان ماه مبارک دمای هوای منطقه با اندک تغییری رو به بهبودی رود.

* آسمان صاف تا کمی ابری بعضاً غبارآلود

رئیس اداره هواشناسی آبادان عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای منطقه 33 و کمترین 31 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

سعید ابراهیمیان خاطرنشان کرد: دمای هوای فعلی 33 درجه بوده که نسبت به روز گذشته سه درجه‌ افزایش داشته است.

با اشاره به رطوبت حاکم بر شهرستان تصریح کرد: همچنین بیشترین میزان رطوبت هوای آبادان 60 و کمترین 14 درصد گزارش شده که البته این میزان امروز به بالاترین حد خود یعنی 60 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود آسمان آبادان و شمال خلیج فارس صاف تا کمی ابری بعضاً غبارآلود بوده و مسیر وزش باد نیز جنوب غربی تا جنوب شرقی است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان عنوان کرد: سرعت باد بین 10 تا 45 کیلومتر در ساعت و دید افقی سه تا هفت کیلومتر گزارش شده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه ارتفاع موج نیز بین یک تا چهار پا بوده، روزها و اوقات خوبی را برای شهروندان آرزو کرد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید