Iranian Agriculture News Agency

دبیر کل خانه کشاورز اعلام کرد: سودجویان به دنبال دولت‌های بی‌عرضه‌!

در حال حاضر همه تمهیدات برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی در ایام نوروز اندیشیده شده و دولت آماده است که به نظر می‌رسد مشکلی وجود نداشته باشد.

عیسی کلانتری، دبیرکل خانه کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: گرچه قانون انتزاع وظایف بازرگانی بخش کشاورزی یا همان قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی که در دولت به تصویب رسیده هنوز ابلاغ نشده است؛ اما وظایف، اعتبارات و امکانات اجرای این قانون در حال انتقال به وزارت جهادکشاورزی است و براین اساس هر دو وزارتخانه موظف هستند پیگیر مسائل مربوط به تنظیم بازار شب عید باشند.

ذخایر محصولات کشاورزی کافی است

وی افزود: از آنجاکه دولت به معنای اعم و وزارتخانه‌های اقتصادی آن به معنای اخص موظف هستند بازار شب عید را به خوبی تنظیم کنند و البته این دولت و وزارتخانه‌های آن به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و تجارت همه تمهیدات لازم را از دو ماه گذشته اندیشیده‌اند که به نظر نمی‌رسد مشکلی برای تنظیم این بازار به وجود آید چرا که ذخایر انواع محصولات کشاورزی اعم از میوه و تره‌بار تا انواع محصولات پروتئینی مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و ...به اندازه کافی وجود دارد.

دبیر کل خانه کشاورز ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دولت از معاون اول تا معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و وزارتخانه‌ امور اقتصادی و دارایی برای مهار تورم و گرانی‌های کاذب به نظر نمی‌رسد شب عید و ایام نوروز شاهد کمبود محصولات کشاورزی یا گرانی آن‌ها باشیم.

سودجویان به دنبال دولت‌های بی‌عرضه‌ هستند

کلانتری تصریح کرد: وزیران دولت یازدهم همگی با تجربه و در کار خود خبره هستند که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده سودجویان در برابر دولت قاطع نمی‌توانند به اهداف خود برسند، چراکه آن‌ها به دنبال دولت‌های بی‌عرضه هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید