Iranian Agriculture News Agency

پرونده سریال بهروز شعیبی بسته می شود

توزیع «گلشیفته» تا پایان تیر ماه

با توزیع آخرین قسمت «گلشیفته» تا پایان تیر ماه، پرونده سریال ویدئویی بهروز شعیبی بسته می شود.

توزیع «گلشیفته» تا پایان تیر ماه

به گزارش خبرنگار فرهنگ  و هنر ایانا، سریال ویدئویی «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی جمعه ۴ خرداد پس از پنج ماه تصویربرداری در لوکیشینی در فرمانیه به کار تولید پایان داد. سریالی که اواخر اسفند سال گذشته با شعار جایگزین سریال «شهرزاد» وارد گود شد، اما هنوز و پس از پخش یازدهمین قسمتش در هفته گذشته، نتوانسته حتی به بخشی از توفیق مجموعه حسن فتحی در بین تماشاگران دست یابد. این سریال در 16 قسمت ساخته شده است و توزیع آن تا پایان تیر ماه امسال به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

این مجموعه در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: حبیب آقا علاقه‌ای ندارد دخترش گلی که رتبه یک کنکور را کسب کرده، برای ادامه تحصیل به تهران بیاید. رئیس دانشگاه گلی که همسرش از مدیران وزارت ورزش است تلاش می‌کند گلی را در دانشگاه نگه دارد اما این مسئله مشکلاتی بین او و همسرش را موجب می‌شود، از سوی دیگر امید مدال المپیک در رشته ووشو بانوان برای حضور در مسابقات خارج از ایران با همسرش دچار چالش‌هایی شده است و برادر دختری که به تازگی تغییر جنسیت داده، می‌خواهد سهم ارث او را از آن خود کند. این افراد که هر یک به نوعی مشکلات مشابه دارند طی ماجراهایی با هم برخورد می‌کنند و این آغاز اتفاقات خنده‌داری است که رخ می‌دهد.

مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد و نسیم ادبی با حضور هومن سیدی از بازیگران این مجموعه هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید