Iranian Agriculture News Agency

طرح46هزارهکتاری آبیاری به دشت سیستان از افتخارات نظام است

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح انتقال آب به ۴۶هزار هکتاری دشت سیستان، این طرح را از افتخارات نظام برشمردو گفت: هیچ کس نمی تواند منکر این کار بزرگ شود.

طرح46هزارهکتاری آبیاری به دشت سیستان از افتخارات نظام است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سیستان وبلوچستان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان به همراه احمد‌علی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان ،جمعی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از طرح انتقال آب به ۴۶هزار هکتاری اراضی کشاورزی دشت سیستان بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدیدازطرح انتقال آب با لوله به دشت سیستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آبیاری ۴۶هزار هکتاری دشت سیستان از افتخارات نظام است که مورد عنایت مقام معظم رهبری و مورد توجه سایر مسئولین نظام قرار دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند منکر این کار بزرگ شود افزود:اگر اشکالاتی هم در این طرح وجود دارد باید برطرف شود و با کمک خود مردم آسیب شناسی شود و مشکلات آن مرتفع شود.

به گزارش ایانا، رئیس مجلس شورای اسلامی دردومین روزسفرخودبه استان سیستان وبلوچستان صبح امروزواردمنطقه سیستان واقع درشمال استان شدوطرح 46هزارهکتاری به اراضی دشت سیستان راموردبازدیدقراردادوازنزدیک درجریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید