Iranian Agriculture News Agency

واگذاری 874 هکتار از اراضی ملی به متقاضیان بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان

مدیراموراراضی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: 27 مورد زمین به مساحت 874 هکتاربرای فعالیت های بخش کشاورزی و غیرکشاورزی دراختیار متقاضیان این بخش دراستان قرار گرفت.

واگذاری 874 هکتار از اراضی ملی به متقاضیان بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان

حبیب رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در استان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به کمیسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی شامل کمیسیون ماده 2 وماده 21 و هئیت 7 نفره اظهار کرد: دراین کمیسیون پرونده 27 متقاضی بررسی شد و در نهایت 874 هکتار از اراضی ملی برای فعالیت‌های بخش کشاورزی و غیرکشاورزی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی گفت: درسال جاری مجوز 14 مورد موافقت‌نامه با طرح‌های کشاورزی تبصره 4 ماده یک به مساحت 4 هکتار و 16 مورد تغییر کاربری طرح‌های غیرکشاورزی تبصره یک ماده یک به مساحت 22 هکتار صادر شده است.

رستمی افزود: متقاضیان فعالیت‌های کشاورزی فاقد زمین می‌‌توانند برای اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

رستمی به اهداف طرح واگذاری زمین به متقاضیان فعالیت‌های کشاورزی فاقد زمین اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال و افزایش تولید در بخش کشاورزی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است که در مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان دنبال می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید