Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

"حجتی" را به عنوان مردی روشنفکر، متدین و چهره خستگی ناپذیر کار وتلاش در عرصه های مختلف می شناسم

نماینده مردم سیستان درمجلس شورای اسلامی در نشستی با رئیس سازمان،معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان که در محل سالن جلسات این نهاد برگزار گردید حمایت قاطع خود را از عملکرد محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد.

"حجتی"  را به عنوان مردی روشنفکر، متدین و چهره خستگی ناپذیر کار وتلاش در عرصه های مختلف می شناسم

به گزارش خبرنگار ایانا در سیستان و بلوچستان، حبیب ا... دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با مثبت خواندن عملکرد این وزراتخانه در بخش های مختلف کشاورزی اظهارداشت: بارها از عملکرد مثبت حجتی درصحن مجلس حمایت کردم و این بارهم حمایت قاطع خود را ازعملکرد وزیر جهاد کشاورزی اعلام می کنم چرا که من وی را به عنوان مردی روشنفکر، متدین و چهره خستگی ناپذیر کار وتلاش در عرصه های مختلف می شناسم.

وی از طرح 46 هزار هکتاری آبرسانی با لوله به مزارع دشت سیستان به عنوان یکی ازبزرگترین طرح های کشور یاد کرد و افزود: با اجرای این طرح در مناطق سیستان شاهد رفع مشکل کمبود منابع آبی در بخش های کشاورزی هستیم.

دهمرده ضمن تاکید بر اهمیت این طرح گفت: طرح آبرسانی به مزارع سیستان یکی از ضروریات این منطقه به شمارمی رود چرا که نیاز اصلی کشاورزان وجود آب کافی برای کشاورزی است و این طرح باعث ثبات شغلی کشاورزان سیستانی می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید