Iranian Agriculture News Agency

آزمایشگاه دامپزشکی بیطار آزما در زاهدان افتتاح شد

مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: آزمایشگاه دامپزشکی بیطار آزما توسط بخش خصوصی شهرستان زاهدان همزمان با ایام دهه مبارک فجر افتتاح شد.

آزمایشگاه دامپزشکی بیطار آزما در زاهدان افتتاح شد

مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ابلاغی مقام معظم رهبری و با هدف شتاب بخشیدن و افزایش سهم بخش خصوصی در رشد اقتصاد ملی و افزایش اشتغال زایی، گسترش مالکیت مردمی به‌ منظور تأمین عدالت اجتماعی و کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت در هزینه های جاری، آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی بیطار آزما در شهرستان زاهدان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

وی گفت: این آزمایشگاه با سرمایه گذاری بیش ازچهار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی مستقیم برای سه نفر، در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

مدیرکل دامپزشکی سیستان وبلوچستان افزود:این آزمایشگاه دارای بخش های سرولوژی دام و طیور، کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی و پاراکلینیکی می باشد که انواع خدمات تشخیصی بیماری های دام، طیور، آبزیان و بیماری های مشترک بین انسان و دام را به بهره برداران و صنایع مرتبط با پرورش دام، طیور و آبزیان ارائه می کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید