Iranian Agriculture News Agency

تربتی نژاد نشست امروز کمیسیون کشاورزی را تشریح کرد:

بررسی جزییات بودجه با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی

تشکیل کمیته‌های ۴ گانه برای بررسی پیشنهادها

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی، نشست امروز کمیسیون متبوعش با دستور کار بررسی جزییات بودجه با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست را تشریح کرد.

بررسی جزییات بودجه با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش ایانا به نقل از خانه ملت، نورمحمد تربتی نژاد، در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه کمیسیون با حضور دستگاه‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی و محیط‌زیست تشکیل جلسه داد که در این نشست پیشنهادهای مختلف اصلاحی بودجه موردبررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه حدود 90 پیشنهاد توسط نمایندگان به کمیسیون ارائه‌شده تا مواردی از تبصره‌های بودجه اصلاح شود، افزود: با توجه به اینکه درخواست‌های پیشنهادی نمایندگان زیاد بود مقرر شد که درخواست‌ها بر اساس موضوعات بین کمیته‌های 4 گانه کمیسیون اعم از کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست تقسیم شود.

وی ادامه داد: کمیته‌های کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست از امروز به مدت 2 روز به‌صورت فشرده جلسات خود را تشکیل می‌دهند که این تصمیمات در یک جلسه کمیسیون نهایی می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تبصره‌های ارجاع شده به کمیسیون کشاورزی، تأکید کرد: تبصره‌های 1، 3، 6، 8 و 9 در نشست امروز کمیسیون کشاورزی موردبررسی قرار گرفت که تغییراتی در لایحه بر اساس نظر نمایندگان اعمال شد که تا آخر هفته گزارش کمیسیون تکمیل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران مکلف است تا سقف مبلغ شصت هزار میلیارد ریال از منابع دریافتی خوراک مایع تحویلی به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها را به حسابی که نزد خزانه‌داری کل کشور افتتاح می‌شود، واریز کند که خزانه‌داری کل کشور موظف است 100 درصد مبالغ واریزی را با اعلام وزارت نفت به‌صورت ماهانه به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سقف سهمیه‌های زیر برای خرید قیر مصرفی پروژه‌های مربوط و بر اساس موافقت‌نامه متبادله با سازمان برنامه‌وبودجه کشور، پرداخت کرده و با شرکت مذکور تسویه‌حساب کند که 17 درصد اعتبار برای خاک‌پوش (مالچ)، در اختیار وزارت جهاد کشاورزی (سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور) اختصاص می‌یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید