Iranian Agriculture News Agency

روحانی در پیام افتتاحیه نهمین مجلس دانش‌آموزی:

جایگاه ایران در صحنه بین‌الملل را رفیع‌تر خواهیم ساخت

حسن روحانی رئیس‌ جمهور در پیامی به مناسبت افتتاحیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی تاکید کرد: با استفاده از استعدادهای برتر و ظرفیت‌های فراوانی که در کشور وجود دارد، جایگاه کشور در صحنه بین‌المللی را روز به روز رفیع‌تر خواهیم ساخت.

جایگاه ایران در صحنه بین‌الملل را رفیع‌تر خواهیم ساخت

 

به گزارش ایانا؛‌ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی را صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همه شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران سخت‌کوش آن آرزوی توفیق دارم.

امروز ملت ایران با وجود جوانان توانمند و استعدادهای درخشان به افق‌های دور دست‌ می‌نگرد و قله‌های رفیع علم و دانش و توسعه را هدف گرفته است. برای چنین جوانانی هیچ هدفی دور از دسترس نیست و جامعه‌ای که چنین جوانانی دارد، هیچ‌گاه و در هیچ‌زمینه‌ای، با بن‌بست مواجه نخواهد شد. هدف اصلی مجلس دانش‌آموزی مهیا نمودن جوانان برگزیده برای مدیریت کشور و پذیرش مسئولیت‌های سنگین اجتماعی در آینده است و این مجلس به عنوان نماینده میلیون‌ها دانش‌آموز می‌تواند آغاز یک حرکت بزرگ برای انسجام‌بخشی جامعه باشد. مجلس دانش‌آموزی محلی است برای آموزش نقدپذیری، پرسشگری و حقوق شهروندی و نهادی مؤثر برای بالا بردن فهم و تمرین مردم‌سالاری در جامعه است.

فرصت را مغتنم شمرده و به همه شما و نویددهندگان آینده روشن کشور توصیه می‌کنم خانه پرافتخار میهن را با نیروی فکر و عزم و اراده، به گونه‌ای بسازید که شایسته این ملت و این تاریخ پرافتخار باشد. اطمینان دارم با استفاده از استعدادهای برتر و ظرفیت‌های فراوانی که در کشور وجود دارد، جایگاه کشور در صحنه بین‌المللی را روز به روز رفیع‌تر خواهیم ساخت. موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید