Iranian Agriculture News Agency

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت انجام شد؛

بررسی موافقت‌نامه حفظ نباتات وقرنطینه گیاهی بین ایران و آذربایجان

مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز خود لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین ایران و جمهوری آذربایجان را بررسی کرد.

بررسی موافقت‌نامه حفظ نباتات وقرنطینه گیاهی بین ایران و آذربایجان

به گزارش ایانا به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت فرارسیدن ماه صفر و ایام سوگوای اهل بیت(ع) بر ضرورت تبیین معارف بلند دینی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر سران قوا و ضرورت استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و منتقدان گفت: این رهنمود مقام معظم رهبری از یکسو متوجه مسئولان اجرایی، تقنینی و قضایی و از سوی دیگر، کارشناسان و صاحبنظران در عرصه‌های مختلف را مخاطب قرار می‌دهد؛ لذا باید هم مسئولان و هم نخبگان با شناسایی دقیق معضلات جامعه و توجه به راهکاری معقول، نسبت به رفع موانع و مشکلات کشور به‌ ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت عمومی همت بگمارند.

بر این اساس، در جلسه امروز مجمع لایحه موافقت‌نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح و ادامه مباحث در این خصوص به جلسه بعدی مجمع موکول شد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید