Iranian Agriculture News Agency

دبیر هیئت دولت:

ادارات برای جایگزینی نیروهای بازنشسته اقدام کنند

محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت درباره اجرای طرح بازنشستگی، گفت: هیئت دولت با ابلاغی که به تمام دستگاه‌های اجرایی داشته از آن‌ها خواسته تا برای جایگزینی بازنشستگان اقدام کنند.

ادارات برای جایگزینی نیروهای بازنشسته اقدام کنند

به گزارش ایانا به نقل از مهر، محسن حاجی میرزایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران پس از شورای اداری استان سمنان، ضمن بیان اینکه قانون منع فعالیت بازنشستگان مطابق ابلاغ رئیس‌جمهور در موعد مقرر محفوظ و پابرجا خواهد بود، تأکید کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور خواسته‌ایم تا برای جایگزینی نیروهای بازنشسته اقدام کنند.

وی با تأکید بر به‌کارگیری نیروهای جوان و بانوان، افزود: دولت از نیروهای جوان، با ایده‌های نو و خلاقانه و همچنین حضور پرتوان بانوان در بخش‌های اجرایی و تصمیم سازی استقبال می‌کند.

دبیر هیئت دولت گفت: به تمام دستگاه‌های اجرایی نیز در سراسر کشور ابلاغ‌شده تا در جایگزینی نیروهای بازنشسته نگاه ویژه‌ای به بانوان و جوانان داشته باشند.

حاجی میرزایی درباره حواشی مطرح‌شده پیرامون قانون بازنشستگی نیز توضیح داد: با توجه به اصلاحیه اخیر مجلس شورای اسلامی درباره قانون اصلاح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، نمایندگان مردم مهلت قانونی را تعیین کردند تا ادارات بتوانند درباره بازنشستگان و همچنین منع به‌کارگیری آن‌ها و استخدام جایگزینان اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس دولت هم به دستگاه‌های اجرایی مأموریت داده است تا برای جایگزینی نیروهای بازنشسته به روش‌های مختلف اقدام کنند که البته رییس جمهور در این زمینه بر به کارگیری نیروهای جوان و بانوان تاکید فراوانی دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید