Iranian Agriculture News Agency

غلامحسین اسماعیلی خبرداد:

پرونده سلطان سکه و باقری درمنی در دیوان عالی کشور

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران از ارجاع پرونده دو محکوم به اعدام پرونده‌های اخیر فساد اقتصادی به دیوان عالی کشور خبر داد.

پرونده سلطان سکه و باقری درمنی در دیوان عالی کشور

به گزارش اایانا به نقل از ایسنا،  اسماعیلی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده واردات غیرقانونی خودرو اظهار کرد: تکمیل تحقیقات در حال انجام است، رسیدگی دادگاهی در اسرع وقت خواهد بود و میثم رضاییان هم جزو این متهمان پرونده خودرویی است.

وی در خصوص رسیدگی به تجدیدنظر پرونده مشایی و جوانفکر گفت: مرجع تجدیدنظر پرونده مشایی دادگاه تجدیدنظر است و اعتراض وی به دادگاه تجدیدنظر می‌رود، اگر ارسال نشده باشد امروز و فردا ارسال می‌شود و اعتراض در پرونده جوانفکر به دلیل غیابی بودن رای ابتدا در دادگاه بدوی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون پرونده ثامن‌الحجج گفت: این پرونده هنوز به دیوانعالی کشور ارسال نشده است، در این پرونده تعداد شکایات زیاد بود و از ابلاغ‌هایی که لازم بود سه مورد برنگشته بود تا بتوانیم پرونده را به دیوان‌عالی ارسال کنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران در مورد پرونده متهمین فساد اقتصادی گفت: به رای باقری درمنی و مظلومین اعتراض شده و پرونده به دیوان عالی ارجاع شده است و باید در دیوان‌عالی کشور تعیین شعبه شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید