Iranian Agriculture News Agency

نعمتی در موافقت با CFT :

ملحق نشدن به CFT بهانه جدی به دشمنان می دهد

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: ملحق نشدن جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم( CFT) بهانه جدی به دشمنان می دهد چراکه آنان به دنبال این هستند که ما در این لایحه عضو نشویم و دوباره اقدامات خود را علیه ایران آغاز کنند.

ملحق نشدن به CFT بهانه جدی به دشمنان می دهد

به گزارش ایانا به نقل از ایرنا، بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم(CFT) در دستور کار امروز - یکشنبه - نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

«بهروز نعمتی» به عنوان نخستین موافق لایحه CFT اظهارداشت: منافع ملی ایجاب می کند ما بهانه ای به دست دشمنان ندهیم، امروز دشمنان به دنبال بهانه هستند و عضو نشدن این کشور در این کنوانسیون در CFT این بهانه را به آنان می دهد.

او اظهار داشت: عدم عضویت ما در CFT بهانه جدی به دشمنان خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی می دهد، آنها سالیان سال به دنبال این بوده اند که ما را محکوم کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: سالیان سال کشور به بهانه هایی هزینه هایی را داده اند، این لایحه باید در دولت های نهم و دهم تصویب می شد، زیرا ما سالیان سال است که هزینه داده ایم ولی الحاق ایران به این کنوانسیون در آن زمان انجام نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: شرایط امروز کشور را نگاه کنید، امروز دوستان و کشورهایی که همراه ما هستند اعلام کرده اند اگر عضویت در CFT را نپذیریم حتی نمی توانند یک سنت به ما مباردله داشته باشند.

نعمتی گفت: در روزهای اخیر شاهد بودیم که عده ای از مراجع عظام تقلید خرج می کنند و از آنان مایه می گذارند و می گویند آنان مخالف هستند، شما که پیش مراجع می روید این را هم بگویید که مراجع تقلید فقط پاسخ سوال شما را می دهند نه این که به صورت کلی بیان کنند، این که برخی ها نظراتی را در مورد مراجع القا می کنند صحیح و خداپسندانه نیست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید