Iranian Agriculture News Agency

احمد علیرضابیگی :

مجلس برای سومین بار با تفکیک وزارتخانه‌ها مخالفت کرد

احمد علیرضابیگی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی نمایندگان برای سومین بار با تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.

مجلس برای سومین بار با تفکیک وزارتخانه‌ها مخالفت کرد

به گزارش ایانا؛ احمد علیرضابیگی در گفتگو با مهر در تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مشکلات کشور و تحریم ها را بیان و اعلام کرد باید فرماندهی واحد برای اداره اقتصادی کشور وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه جهانگیری خواستار کمک مجلس به مدیران دولتی شده، ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور بر لزوم تعیین تکلیف لایحه تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت نیز تاکید کرد و گفت: تکلیف دولت را روشن کنید تا در هفته آینده ۳ وزیر  پیشنهادی به مجلس معرفی کند و یا ۶ وزیر پیشنهادی.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آقای لاریجانی از نمایندگان مجلس رای استمزاجی در خصوص تفکیک سه وزارتخانه گرفت و مجلس برای سومین بار با این لایحه مخالفت کرد.

علیرضابیگی تاکید کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور نباید آدرس را به اشتباه برود. نیازی به گسترده کردن ساختار اداری دولت نیست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید