Iranian Agriculture News Agency

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه تشریح کرد:

جزئیات طرح مجلس برای اصلاح قانون بودجه سال ۹۷

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه جزئیات طرح مجلس برای اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۷ را تشریح کرد.

جزئیات طرح مجلس برای اصلاح قانون بودجه سال ۹۷

به گزارش ایانا؛ حسینی در گفتگو با  مهر در خصوص طرح مجلس برای اصلاح قانون بودجه ۹۷ گفت: برخی از تبصرههای قانون بودجه نیاز به اصلاح و حکم جدید دارد، لذا در قالب طرح اصلاح قانون بودجه نسبت به اصلاح این بندها  اقدام خواهیم کرد.

نماینده مردم تفرش در مجلس ادامه داد: طرح اصلاح قانون بودجه در رابطه با تبصره‌های مربوط به چگونگی استمهال وام‌های بانکی و بخشودگی جرائم و تامین قیر رایگان در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مقرر شد بندهایی از لایحه بودجه که به دلیل ابهامات اجرایی نشده است و طی شش ماه گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفته نیز در قالب طرح اصلاح قانون بودجه ابهام زدایی شده و صریح و شفاف شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در خصوص بند «ط» تبصره ۱۶ بین برداشت دولت و بانک مرکزی و متن قانون در مورد بخشودگی جریمه وام اختلاف نظر وجود داشت لذا نیاز به اصلاحیه است، علاوه بر این در رابطه با اعداد و ارقام تبصره ۱۴ پیرامون هدفمندی یارانه‌ها ابهاماتی وجود دارد که باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: در خصوص بند هـ تبصره ۵  شیوه نامه و یا میزان بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی مشخص نیست که باید در قانون بودجه اصلاح شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید