Iranian Agriculture News Agency

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری :

حمله موشکی سپاه پیام قاطعیت ایران برای دشمنان بود

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: حمله موشکی سپاه برای دوستان انقلاب امیدبخش بود و برای دشمنان و حامیان تروریست‌ها پیام اقتدار و قاطعیت جمهوری اسلامی را به همراه داشت.

حمله موشکی سپاه پیام قاطعیت ایران برای دشمنان بود

به گزارش ایانا ؛ حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با مهر، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات، اظهار داشت: آسیبی که در حادثه تروریستی اهواز دیدیم دلخراش و برای خوزستان، ایران و دوستان انقلاب اسلامی بسیار سنگین بود. باید یک بررسی همه جانبه‌ای از ابعاد این حادثه انجام شود که این حادثه از ناحیه چه کسانی بود و چرا انجام گرفته و مردم نیز خواستار عکس العمل سخت در برابر این فاجعه بودند.

وی افزود: خوشبختانه سپاه پاسداران روز گذشته به این جنایت پاسخ خوبی داد که هم برای مردم ایران و هم برای دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان قابل تحسین بود. نمی‌توانیم در برابر کلوخ انداز تماشاگر باشیم و فقط ابراز انزجار بکنیم، بلکه باید به دشمن هم هشدار بدهیم و آمادگی خود را اعلام کنیم.

اکرمی تاکید کرد: کاری که سپاه انجام داد قطعا برای دوستان انقلاب اسلامی امیدبخش و برای دشمنان و حامیان تروریست‌ها آگاهی بخشی نسبت به اقتدار و قاطعیت جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به آیه شریفه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم» تصریح کرد: باید کلوخ انداز را با قدرت سنگ پاسخ داد تا هم تنبیه شود و هم متوجه شود که جنایت او بی پاسخ نخواهد ماند. این وظیفه همه مرزداران است که مرز امنیت را پاسداری کنند و متجاوزان را تنبیه کنند.

وی در خصوص حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه تروریست‌ها، عنوان کرد: کسانی که در سوریه با حمایت از داعش آتش‌افروزی می‌کنند و یا ایادی خود را به کشور ما می‌فرستند، باید نتیجه اعمال زشت خود را ببینند و پاسخ روز گذشته به تروریست‌ها باید برای آنها هم اتمام حجتی باشد که ما دست روی دست نمی گذاریم و به سراغ آنها خواهیم رفت.

اکرمی در پایان خاطرنشان کرد: تروریست ها و حامیان آنها باید متنبه شوند و بدانند در قبال اعمال و جنایات آنها در هر نقطه‌ای و از ناحیه هرکسی چه پشتیبانی کننده و چه عمل کننده، منتظر عکس العمل و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید